piątek, 21 września 2012

Żurek z wiejską kiełbasą i jajkiem


Wczoraj na obiad musiałam coś szybkiego zrobić i padło na żurek, bo nie było barszczu białego:)

Składniki:

  • 1/2 kg kiełbasy wiejskiej
  • żurek z torebki (obojętnie jaka firma)
  • majeranek
  • sól
  •  8 jaj (można po jednym na osobę:)


Wykonanie:

    Żurek z torebki, bo nie lubię zbyt kwaśnego i tego naturalnego. Więc barszcz i żurek u mnie zawsze z torebki. 
    Na ponad 2 litry wody dałam pół kilo kiełbasy wiejskiej pociętej w kawałki. Jajka ugotowałam osobno. Do wywaru z kiełbasy dodałam żurek z torebki i zamieszałam. Dodałam trochę soli i majeranku. Chleb do zupki pełnoziarnisty:) i smacznego:) 


2 komentarze:

  1. A Ty wiesz, że ja nigdy żurku nie jadłam ? Szok ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje chłopaki jak są sami w domu i chcą zrobić mi niespodziankę, to tez szykują mi taką pychotę

    OdpowiedzUsuń

Przyciski Listonic

Social Networks

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...